Aktualności

Powitanie Pani Jesieni

Ani się spostrzegliśmy, nadeszła jesień, która powitała nas ciepłym słoneczkiem i pierwszymi kolorowymi liśćmi. 19 września 2019r.  zgodnie z tradycją w naszym przedszkolu odbyła się impreza 'Powitanie Jesieni', gdyż nadchodzi dzień kiedy kończy się astronomiczne...

WRZESIEŃ 2019 - PLAN WYDARZEŃ

KALENDARZ WYDARZEŃ - wrzesień

Wycieczka do Parku 12C 11.09.2019 Oddział II

Pszczółki z Oddziału II miały okazję wyjechać do interaktywnego Parku 12C w Zabrzu. W parku na dzieci czekał Animator, który przedstawił przedszkolakom następujące atrakcje: labirynt, zegar słoneczny, słoneczna fontanna, śruba Archimedesa i wiatrak amerykański. ...

Wyjście do Filharmonii Zabrzańskiej 10.09.2019 Oddział III

Dnia 10.09.2019r. dzieci z nastarszej grupy miały przyjemność wyjść do Filharmonii Zabrzańskiej. Podczas pobytu naszych Ananasów w Filharmonii zostały zaprezentowane wszystkie instrumenty, które można spotkać w orkiestrze. Celem wycieczki było wdrażanie dzieci do kulturalnego zachowania się w...

Wizyta Panów Policjantów w naszym przedszkolu 9.09.2019

uż od września przedszkolaki uczyły się bezpiecznego poruszania się w otoczeniu przedszkola i poza nim, poznając podstawowe znaki  drogowe znane pieszym użytkownikom dróg. Następnie  przyszedł czas na realizację kolejnej formy podnoszenia poziomu świadomości dzieci dotyczącej zagrożeń oraz...

Wyjazd na Gajdzikowe Górki w Zabrzu Oddział III 06.09.2019

W piątek 06.09.2019 dzieci z grupy Ananasów wybrały się na jesienną wycieczkę na Gajdzikowe Górki w Zabrzu Rokitnicy. W parku leśnym odbyliśmy bardzo przyjemny, wczesno-jesienny spacer po ścieżce edukacyjnej obserwując zmieniającą się przyrodę.   ...

ROK SZKOLNY 2019/2020

WITAMY W PRZEDSZKOLU !

Projekt Przyjaciel zwierząt 2019

W roku szkolnym 2018/2019 nasze przedszkole brało udział w projekcie organizowanym przez Ligę Ochrony Przyrody- otrzymaliśmy certyfikat przedszkola, które jest 'Przyjacielem zwierząt'. Przedszkole przystępując do projektu zrealizowało następujące zadania: 1. Współpraca z instytucją...

XXXVIII Wyprawa Skrzata- Szczyrk 2019

W sobotę 25.05.2019 odbyła się już XXXVIII wyprawa Skrzata. W tym roku postanowiliśmy pozwiedzać urokliwy Beskid Śląski. Trasę rozpoczeliśmy w Brennej Bukowej i idąc żółtym szlakiem przez przełęcz Karkoszczonkę dotarliśmy do schroniska górskiego- Chata Wuja Toma, gdzie po ciężkiej wędrówce był...