| I |
6.30-8.00 |
- Schodzenie się dzieci, zabawy w małych zespołach, w kącikach aktywności dziecięcych, przy stolikach, kontakty indywidualne
- Czynności organizacyjno-porządkowe
- Zabawy ruchowe
- Zestawy ćwiczeń porannych
- Zabiegi higieniczno - fizjologiczne
|
| |
8.30-9.00 |
|
| II |
9.00-11.30 |
- Zajęcia planowane z całą grupą, w zespołach
- Zajęcia i zabawy dydaktyczne
- Zajęcia plastyczno- konstrukcyjne
- Zabawy i ćwiczenia umuzykalniająco-rytmiczne
- Zabawy ruchowe i ćwiczenia gimnastyczne w sali lub na powietrzu
- Terapia specjalistyczna, reedukacyjna
- Zajęcia i zabawy w terenie
- Spacery, zabawy samorzutne i organizowane, wycieczki po najbliższej okolicy przedszkola
- zajęcia w kąciku przyrody, utrwalanie piosenek, wierszy
- Przygotowanie do obiadu
|
| |
11.30-12.00 |
|
| III |
12.30-14.30 |
Dzieci młodsze:
Dzieci starsze:
- Zajęcia korekcyjno- wyrównawcze, zabawy w małych zespołach, ciche zabawy tematyczne, spacery
- Zajęcia relaksacyjne (słuchanie fragmentów dziecięcej literatury i muzyki poważnej)
- Podwieczorek, zabiegi higieniczne
- Kółka zainteresowań
|
| IV |
14.30-16.30 |
- Rozchodzenie się dzieci-kontakty indywidualne, zabawy kołowe i z elementami współzawodnictwa, zabawy przy muzyce, gry dydaktyczne, praca korekcyjno-wyrównawcza.
- Kontakty z rodzicami
|