| I | 
			6.30-8.00 | 
			
			
				- Schodzenie się dzieci, zabawy w małych zespołach, w kącikach aktywności dziecięcych, przy stolikach, kontakty indywidualne
 
				- Czynności organizacyjno-porządkowe
 
				- Zabawy ruchowe
 
				- Zestawy ćwiczeń porannych
 
				- Zabiegi higieniczno - fizjologiczne
 
			 
			 | 
		
		
			|   | 
			8.30-9.00 | 
			
			
			 | 
		
		
			| II | 
			9.00-11.30 | 
			
			
				- Zajęcia planowane z całą grupą, w zespołach
				
					- Zajęcia i zabawy dydaktyczne
 
					- Zajęcia plastyczno- konstrukcyjne
 
					- Zabawy i ćwiczenia umuzykalniająco-rytmiczne
 
					- Zabawy ruchowe i ćwiczenia gimnastyczne w sali lub na powietrzu
 
				 
				 
				- Terapia specjalistyczna, reedukacyjna
 
				- Zajęcia i zabawy w terenie
				
					- Spacery, zabawy samorzutne i organizowane, wycieczki po najbliższej okolicy przedszkola
 
					- zajęcia w kąciku przyrody, utrwalanie piosenek, wierszy
 
				 
				 
				- Przygotowanie do obiadu
 
			 
			 | 
		
		
			|   | 
			11.30-12.00 | 
			
			
			 | 
		
		
			| III | 
			12.30-14.30 | 
			
			 Dzieci młodsze: 
			
			Dzieci starsze: 
			
				- Zajęcia korekcyjno- wyrównawcze, zabawy w małych zespołach, ciche zabawy tematyczne, spacery
 
				- Zajęcia relaksacyjne (słuchanie fragmentów dziecięcej literatury i muzyki poważnej)
 
				- Podwieczorek, zabiegi higieniczne
 
				- Kółka zainteresowań
 
			 
			 | 
		
		
			| IV | 
			14.30-16.30 | 
			
			
				- Rozchodzenie się dzieci-kontakty indywidualne, zabawy kołowe i z elementami współzawodnictwa, zabawy przy muzyce, gry dydaktyczne, praca korekcyjno-wyrównawcza.
 
				- Kontakty z rodzicami
 
			 
			 |