Aktualności

Projekt Przyjaciel zwierząt 2019

W roku szkolnym 2018/2019 nasze przedszkole brało udział w projekcie organizowanym przez Ligę Ochrony Przyrody- otrzymaliśmy certyfikat przedszkola, które jest 'Przyjacielem zwierząt'. Przedszkole przystępując do projektu zrealizowało następujące zadania: 1. Współpraca z instytucją...

Spartakiada z okazji Dnia Taty 7.06.2019

W piątek 7.06.2019 na pobliskim boisku szkolnym odbyła się Spartakiada z okazji Dnia Taty. Zawody sportowe rozpoczeły się krótką rozgrzewką, a następnie każdra drużyna sportowa według grup przedszkolnych miała swoje zadanie do wykonania. Maluszki musiały zwinnie przejść przez hula hop, Średniacy jak...

Bajkowy Dzień Dziecka 4.06.2019

We wtorek 4.06.2019 r pojechaliśmy z Niezapominajkami na Bajkowy Dzień Dziecka, który odbywał się na Hali Mosir w Zabrzu. Impreza odbyła się pod Honorowym Patronatem Prezydent Miasta Zabrze Małgorzaty Mańki- Szulik. Na dzieciaki czekało mnóstwo atrakcji. Wśród nich: dmuchańce, malowanie twarzy, baloniki,...

Dzień Dziecka w przedszkolu 30.05.2019

W czwartek 30.05.2019 w naszym przedszkolu świętowaliśmy Dzień Dziecka. W tym roku w każdej grupie przedszkolnej odbyły się zabawy, gry i różne konkurencje sportowe. Każdy przedszkolak otrzymał dyplom prawdziwego sportowca i mały, słodki upominek. Każde dziecko czekało w ten dzień na wyjątkowy obiad:...

XXXVIII Wyprawa Skrzata- Szczyrk 2019

W sobotę 25.05.2019 odbyła się już XXXVIII wyprawa Skrzata. W tym roku postanowiliśmy pozwiedzać urokliwy Beskid Śląski. Trasę rozpoczeliśmy w Brennej Bukowej i idąc żółtym szlakiem przez przełęcz Karkoszczonkę dotarliśmy do schroniska górskiego- Chata Wuja Toma, gdzie po ciężkiej wędrówce był...

Wizyta Taty Architekta Elektrowni w grupie Niezapominajek

W ramach zajęć o tematyce 'poznajemy zawody' skorzystaliśmy z zaproszenia Taty Pawełka, który z zawodu jest architektem. Z zainteresowaniem słuchaliśmy Taty naszego przedszkolaka, który opowiadał nam, na czym polega Jego praca. Pan architekt nie tylko opowiedział nam o swoim zawodzie, ale również...

Dzień Mamy w przedszkolu

Piosenki, wiersze, a nawet wspólne tańce przygotowały dzieci z Przedszkola Skrzat. Jak co roku, odbyły się uroczystości z okazji Dnia Matki. Przez trzy dni wszystkie grupy kolejno prezentowały swoje programy artystyczne i bawiły się z mamami. Były także słodkie poczęstunki. My także pragniemy dołączyć...

Wizyta Pana Pszczelarza 17.05.2019

W dniu 17 maja 2019 przedszkolaki miały możliwość poznania tajników związanych z życiem pszczół oraz produkcją miodu. Swą wiedzą podzielił się niezwykły gość - Mistrz Pszczelarstwa Pan Łukasz. Zaproszony pszczelarz przybył w towarzystwie swoich przyjaciół - pszczół, które...

Wyjazd na Gajdzikowe Górki w Zabrzu Oddział III 10.05.2019

W piątek 10.05.2019 dzieci z grupy Niezapominajek wybrały się na wiosenną wycieczkę na Gajdzikowe Górki w Zabrzu Rokitnicy. W parku leśnym odbyliśmy bardzo przyjemny, wiosenny spacer po ścieżce edukacyjnej obserwując zmieniającą się przyrodę.   ...

02.05.2019 Przedszkole nieczynne

Komunikat! 02.05.2019 PRZEDSZKOLE NIECZYNNE.